Hvad skal du være, når du bliver stor?

 

Jeg vil være ingeniør, når jeg bliver stor, det er et sjovt arbejde og let. Det er derfor, der findes så mange ingeniører i dag og der bliver flere og flere.
Ingeniører behøver ikke at gå så meget i skole. De må lære sig programmeringssproget, så de kan tale med computere. Jeg regner med at de også skal kunne læse, så de ved, hvordan de løser problemerne, når de opstår.
Ingeniører må være modige, så de ikke bliver bange, når tingene går galt eller når de må tale fremmede sprog på udenlandsk, så de ved, hvad de skal gøre.
Jeg kan også godt lide lønnen, som ingeniørerne får. De tjener flere penge end de kan nå at bruge. Det er fordi at alle ved at ingeniørerne har et svært arbejde, undtagen ingeniørerne, der ved hvor let det er.
Der er ikke så meget, som jeg ikke bryder mig om, undtagen det at kvinder kan lide ingeniører og vil gifte sig med dem, så dem må man køre bort, så de ikke forstyrrer.
Jeg håber, at jeg ikke får allergi mod at arbejde på et kontor, så jeg ikke kan blive ingeniør. Jeg bliver syg af vores hund. Hvis jeg får allergi ved at arbejde på et kontor, så kan jeg ikke blive ingeniør og må tage et arbejde.”

One Response to Hvad skal du være, når du bliver stor?

  1. hvad skal jeg være ?
    jeg elsker dyr, men dyr skal være min fritid.
    jeg kunne godt tænke mig at blive skolelære fordi de tjener mange penge, og de har tidlig fri, men….ved det ikke ??

Skriv et svar

